دوره آموزش سئو و به همراه سئو - یک مرور کلی

Wiki Article

برای اینکه سایت خود را به صفحه اول گوگل و به ویژه سه سایت اول گوگل برسانید، باید با قوانین و اصول سئو را به خوبی یاد بگیرید. چرا که سایت‌های پربازدید یا سایت‌های اول گوگل برای رسیدن به این مرتبه تلاش بسیاری کرده‌اند و تمام قوانین سئو را با دقت انجام داده‌اند.

روز به روز به تعداد کاربرانی که از طریق گوگل نیازهایشان را جست و جو می کنند، اضافه می‌شود.

هزینه نکنید بعد از یاد گرفتن سئو خودتون میتونید وب سایتتون رو سئو کنید.

خوشحالم که از مقاله‌هامون راضی هستی، ما بچه‌های نوین هم برای شما آرزوی موفقیت و پیشرفت داریم

در یادگیری سئو چند نکته وجود دارد که قبل از شروع باید به آنها توجه کنید. دانستن این نکات کمک می‌کند خودتان را با صدها مقاله، نکته و کتاب آموزش سئو گیج نکنید.

سئو مجموعه‌ای از کارها برای بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است.

ما در نوین یک مقالۀ خوب در مورد تحقیق کلمات کلیدی داریم و صفر تا صد این مبحث را آن‌جا توضیح داده‌ایم.

اگر هنوز وب سایت ندارید می توانید در دوره آموزش جامع سئو شرکت کنید و به شرکت کنندگان دوره جامع سئو بپیوندید.

دلیل این پیشی گرفتن گوگل نیز تمرکز بر روی رضایت مخاطبان خودش است. گوگل قصد دارد تا بهترین نتایج را به مخاطبانش ارائه دهد و برای این هدف الگوریتم‌های زیادی را به وجود آورده است. سئو کردن یک وب‌سایت هم در واقع بهینه کردن یک وب‌سایت نسبت به همین الگوریتم‌هایی است که گوگل با ارائه آن‌ها قصد داشته تا کیفیت خودش را بالا ببرد.

منظور از انکر تکست همان عنوان لینک است که در همین جمله هم با لینک آبی مشخص شده است (با کلیک روی لینک آبی به صفحۀ انکرتکست چیست هدایت می‌شوید). حالا چطور باید انکر تکست‌ها را بهینه کنیم؟

چرا خرید بک لینک اشتباه است؟ تقریبا تمام وبمستران در حال حاضر از تاثیر منفی خرید بک لینک بر سئو و کس ...

توضیحات متا چیست؟ تگ توضیحات متا چکیده‌ای از محتوای سایت را ارائه میدهد که از چشم بازدیدکننده پنهان ...

اگر هم اینجا اشاره شده اشتباه هست و اصلاحش می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر مقاله «نرخ پرش چیست» رو مطالعه کنید.

حالا یک سوال: شما وقتی برای چیزی در گوگل جستجو می‌کنید جواب سوال یا نیاز خود را کجا پیدا می‌کنید؟ خیلی کم پیش می‌آید چیزی که دنبالش هستیم را در نتایج اول یا نهایتاً در صفحه اول پیدا نکنیم.
مثل همین گوشی‌های موبایل واوی که تو فارسی بهشون می‌گن هواوی!

حتما شوخیتون گرفته ؟ فکر میکنید قراره اینجا براتون لیست کنم در مورد چی قراره حرف بزنیم ! خلاصتون کنم , ... از شیر مرغ تا جون آدمیزاد و حتی بیشتر در حوزه سئو که تمامش شامل علم تجربی به همراه اطلاعات مستند و موثق بهتون منتقل میشه و اینکه واقعا به دلیل گستردگی مطالب نمیشه در مورد تمام جزئیات صحبت کرد ولی یه سیستمی هست که تمام سطوح رو درگیر خودش میکنه چه مبتدی باشید تو سئو و چه متخصص !

در بازار رقابتی امروز، ارزش سئو بیشتر از همیشه است. میلیون‌ها کاربر هر روز به دنبال پاسخ سؤالات خود یا به دنبال حل مشکلات خود هستند و این کار را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می‌دهند. اگر شما یک وب‌سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند و شما را به اهدافتان برساند.

ما هم در نوین همین مسیر را رفتیم. بعد از سال‌ها و مطالعه و تجربه توانستیم به جایگاه خوبی در گوگل برسیم و البته این تلاش همیشه ادامه دارد.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد . کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت

با این چک‌لیست می‌توانید به صورت منظم کارهای سئوی سایتتان را انجام دهید و پس از پایان هر بخش آن را علامت بزنید.

مطلب تون رو بوکمارک کردم بعدا هم بهش سر بزنم الانم در حال سئو بهترین هاست های کانتنت هستم ایشالا که موفق بشیم

واقعا آدم وقتی مقالات نوین رو میخونه نفسش بند میاد! انقدر کامل و پرمحتوا

دلیل این پیشی گرفتن گوگل نیز تمرکز بر روی رضایت مخاطبان خودش است. گوگل قصد دارد تا بهترین نتایج را به مخاطبانش ارائه دهد و برای این هدف الگوریتم‌های زیادی را به وجود آورده است. سئو کردن یک وب‌سایت هم در واقع بهینه کردن یک وب‌سایت نسبت به همین الگوریتم‌هایی است که گوگل با ارائه آن‌ها قصد داشته تا کیفیت خودش را بالا ببرد.

مسلماً بله! گوگل رفتار کاربران را بررسی و ذخیره می‌کند، پس طبیعتاً رفتار کاربران روی سئو هم تاثیر خواهد گذاشت. اما چگونه؟

فِرِد نام الگوریتم دیگر گوگل است که وظیفۀ آن تمرکز روی حجم تبلیغات موجود در سایت و لینک‌های خارجی است. این الگوریتم محتوای صفحات را بررسی می‌کند و تعداد لینک‌های خارجی موجود در هر بخش را اندازه می‌گیرد؛ اگر صفحه مورد نظر دارای محتوای بی‌کیفیت باشد و در آن از تعداد زیادی لینک خارجی استفاده شده باشد، در برابر جریمۀ الگوریتم فرد قرار می‌گیرد.

در حال حاضر هوش مصنوعی است که نتایج را رتبه‌بندی می‌کند. این یک خبر خوب برای آنهایی است که کارشان درست است و یک خبر بد برای آنهایی که دنبال دور زدن گوگل هستند. چرایی این حرف را در ادامه متوجه خواهید شد.

بد نیست بدانید که سئو تکنیکال زیر مجموعه‌ی سئو داخلی است اما گستردگی این بخش باعث شده است تا بسیاری آن را به عنوان یک مرحله جدا معرفی کنند. ما هم در این مقاله برای اینکه اهمیت این بخش از سئو را به خوبی درک کنید، آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده‌ایم. سئو در واقع تعریفی از این سه مرحله است که در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم.

سئو تکنیکال منبع یا فنی بیشتر به مسائل فنی سایت شما می‌پردازد و شما باید یک اصول اولیه‌ای را در هنگام ایجاد سایت خود رعایت کنید تا ربات‌های گوگل به راحتی بتوانند سایت شما را بررسی کنند تا سایت شما در نتایج جستجو ظاهر شود.

Report this wiki page